Странице

Tuesday, August 25, 2015

________Shine_______



Ćao dragi moji!

 Fotografija koja je otvorila  ovaj post je definitvno jedna od najlepši  koje ja posedujem. Milica i ja ulažemo puno truda u sve ovo, i nadam se da to primećujete. :) 
Kreatorka ove haljine je Jelena Nikolić, i za sve informacije se možete njoj obratiti! Nežno a opet glamurozno i prelepo, pravi je opis za ovu haljinu. Mene iskreno podseća na zvezdano nebo, sva je u  sitnim šljokicama i ja sam definitivno zaljubljena u nju. Kako se Vama čini? Ovaku kombinaciju slobodno možete poneti na nekoj  svečanost ( svadba, rodjrendan, ili čak neka večera na kojoj treba da izgledate glamurozno i u punom sjaju). Takođe ovakvu haljinu možete da upotpunite cipelama  na potpeticu, ali za devojke koje imaju visinu i koje nemaju potrebu za takvim stvarima, mogu ukombinovati neke smelije baletanke, kako bi sve oči bile usmerene ka  haljini  koja ostavlja glamurozan utisak!  Budite prave dame, birajte komade koje pristaju Vama,Vašoj građi i koje prate Vaš  karakter. 

Do idućeg javljanja, Vaša SimplyDeaVu! :*



















     Dress: Jelena Nikolić (insagram JELENAJELENA_ATELIER)
Sunglasses: P...S... fashion 



No comments:

Post a Comment