Странице

Thursday, September 3, 2015

Green is trendy


Ćao dragi moji!
Kako Vam se dopao jučerašnji post i pink haljina? Danas imamo malo izazovniju kombinaciju, tačnije samo za slikanje sam je tako prikazala, jer mi je namera bila da pokažem prsluk u prvom planu i da na njemu bude akcenat. Dugo sam se dvoumila da li da objavljujem na blogu slike, ili da budu samo za instagram, iz prostog razloga, što će većina Vas da kritikuje ili da ima neki kometar. Ali šta sad  slike su tu, prsluk je u prvom planu, vidi se bas onako kako sam planirala, i nema potrebe da ne bude na blogu. Svakako predivan prsluk kreatorke Jelene Nikolić, je idealan komad za jesen, i mislim da svaka devojka koja želi da bude primećena i koja želi da izgleda otmeno, treba da ga ima. Prsluk bih rado ponela, uz dobar dzins, košulju i čizme ili neke atraktivne jesenje cipele. Zato sam baš stavila akcenat na samom prsluku, da bih Vam pokazala kakav je model i koliko dobro stoji. Jer svaka od nas ima različit ukus, i na Vama je da odaberete kako bi Vi ponele ovaj komad, pustite maštu na volju i trk po prsluk kod Jelene!

Do idućeg javljanja, Vaša Simpy DeaVu



















Vest: Jelena Nikolić
Sneakers: Johan Richmond
Shorts: New Yorker

ALL PHOTOS BY: Milica Jovanović

No comments:

Post a Comment