Странице

Sunday, August 30, 2015

YELLOW



Ko bi rekao da nam Avgust zatvara vrata, i toplo nas prepušta Sepmtebru? Kalendar svakako! Nisam srećna zbog ove činjenice, ali šta sad, sa tim se moram što pre pomiriti. 
 Ovaj post posvećujem bas poslednjim danima Avgusta, jer je osunčan i veseo, a to me itekekako raduje dok ovu pišem i razmisljam o mesecima koji su iza mene! Ovo je još jedna  kreacija Jelene Nikolić, sa našom saradnjom ste se upoznali u prethodnim postovima! Za sve inforamcije oko suknje se obratite Jeleni, devojka koja će Vas uvek srdačno dočekati,  i što je najbitnije odabrati kombinaciju koja pristaje Vama i Vašem karakteru! Suknja je predivna i zasita me zajedno sa ovim žutim topom podseća na leto, žurke, sunce , i tropsko šarenilo! Vetar je dodatno doprineo atmosferi i sve je ispalo onako kako smo Milica i ja planirale! 
Što se tiče cipela, ja sam obula ravno jer kombinacija je totalno letnja, i žute cipelice sam smatrala nekako idealnim za ovu kombinaciju. Sunce, vetar, muzika i boje su sve ono što je obeležilo leto, i da želim još malo da uživam u tome, bar u mislima!
Sunčani Pozdrav!

 Do idućeg javljanja, Vaša SimplyDeaVu :*
















Skirt and top: Jelena Nikolić ( Instagram JELENAJELENA_ATELEIR)

ALL PHOTOS BY: Milica Jovanović

No comments:

Post a Comment