Странице

Tuesday, September 1, 2015

GOLD AND BLACK



Ćao dragi moji!
 Pred Vama je kreacija Jelene Nikolić, moram priznati da je jako neobična i jedinstvena, ali ako znate da iznesete ovakvu  kombinaciju za Vama će se svi okretati gde god da se pojavite! Bakarno-zlatna boja je po meni definitivno nešto što će obeležiti jesen koja dolazi. Ja sam uz ovu kombinaciju obula bež sandale, ali svakako da u obzir dolaze i crne, ili bakarno-zlatne,  medjutim u žurbi sam krenula na slikanja i jednostavno sam crne zaboravila. Pred Vama su fotografije, a one će da pokažu sve što bih napisala. Na meni je da Vam pokažem kreaciju u punom sjaju, a na Vama je da kontaktirate Jelenu i izaberete ono što odgovara Vama drage moje!

Do idućeg javljanja, Vaša SimplyDeaVu :*













 Dress: Jelena Nikolić
Sunglasses: P..S... Fashion 

ALL PHOTOS BY: Milica Jovanović 



No comments:

Post a Comment