Странице

Sunday, September 13, 2015

NEW DAYS


Ćao dragi moji!

Znam, nisam posotvala skoro dve nedelje i jako mi je žao zbog toga, ali jednostavno trenutno se dešavaju jako čudne situacije, Milica i ja smo razdvojene, i fotkanje nije moguće trenutno, tako da tek treba da se vidimo i isplaniramo kako ćemo raditi dalje. S obzirom da kako je ona zauzeta, tako sam i ja, uglavnom već od sledećeg meseca ćemo biti mnogo aktivnije što se tiče bloga. Da ne dužim sa ovom pričom, samo sam htela da Vas obavestim, zašto neće biti svaki drugi dan postova na blogu, već cu to malo da proredim i po svemu sudeći do oktobra postovi idu jednom nedeljno
.
 I da vraćamo se današnjem postu, lepršava haljinica, udoban par cipela, slušalice, jer je uz muziku sve lakše i lepše,  i u ovim toplim danima Septembra kada kreću obaveze i selidba, ovo bi bio outfit, tj kombinacija koju bih nosila. Udobno, mekano i prijatno za nošenje. Zaista mislim da je jako bitno imati dobar kofer, kako na izgled tako i izdržljivost, ja sam za slikanje uzela ovaj Louis Vuitton , to je bilo za slikanje jer eto uklopilo se uz sve, ali mislim da nije bitna marka kofera i torbe, već izdržljivost i da Vas služi. Jako dobrih kofera modernog dizajna ima u Carpisi ili neka druga marka zavisno šta i kako Vi volite, meni je Carpisa prvo pala na pamet, cene su pristupačne a kvalitet zagaranotvan.

 Pred Vama je "new days" post, nazvan tako iz prostog razloga, sto većina, kreće na fakultet, kreće novi život, odvojenost od porodice, nova saznanja i sve ono što čini dane novim pa mogu reći i zanimljivim. I zato sam baš ovaj post posvetila  Septembru, mesecu kada se većina studenata seli i započinje drugačiji život, kad kažem drugačiji, mislim na samostalnost, zrelija razmišljanja, nova iskustva, jer ipak nije isto biti pod nebom svog rodnog grada,  i pod nebom  nekog drugog, zavisno šta i gde ste upisali, ipak dom je tamo gde je porodica. Sve u svemu, svima koji kreću na studije, želim uspešno školovanje, puno radosnih dana, indeks ispunjen osmehom i srećom,zadovoljstvom i naravno  život ispunjen  ljubavi.



Do idućeg javljanja, Vaša SimpyDeaVu:*














Cases and bags: Louis Vuitton
Headset: Benetton
Glasses: Ray-Ban
ALL PHOTOS BY: Milica Jovanović

No comments:

Post a Comment