Странице

Monday, September 21, 2015

Leto na blogu


Ćao dragi moji!
Ponedeljak polako ispraćamo, što znači da ostaje samo još jedan dan da uživamo u letu, jer nam već u sredu stiže  jesen. Ne znam za Vas, ja ovo leto nisam osetila, toliko je proletelo da se  pitam, šta sam radila prethodnih meseci. Ne znam šta se dešava ali vreme je blago rečeno poludelo. Mada je napolju temeperatura jako niska, dzemperi i jakne se već  uveliko nose,  na blogu je i dalje leto, i tako ce biti u narednim postovima, jer nikao ne želim da se oprostim od leta, sto žnači kad god se zaželite sunca, pravac na deavu.blogspot.com. 
Za danas imamo jednu opuštenu kombinaciju, često nošenu u prethodnim  mesecima. Šorc, majica sa upadljivim detaljima, i espadrile su bili omiljeni komad ovog leta. Spoj udobnog i lepog sam oduvek gotivila, i  uvek su mi bile draže takve kombinacije, nego da nosim nešto u čemu bih se osećala nelagodno. Volim detalje, tako da nitnice  na espadrilama i majici su se idealno uklopile, volim ove "black" kombinacije, jer uvek izgledaju perfektno, bez obzira što se ovde radi o sasvim dnevnoj kombinaciji, . Idealan outfit za popodnevnu šetnju. Šešir je bio dodatak samo zbog slikanja, ali moram priznati da sam ga na moru slatko iznosila. Na prvoj fotografiji nosim blejzer, koji ce u ovim jesenjim danima upotpuniti zasigurno svaku kombinaciju. Resice su potpuni HIT ove jeseni, i  jedva čekam da vam pokažem šta smo Milica i ja napravile, baš vezano za ovaj komad. Ostanite uz nas, jer Vam spremamo  mnogo noviteta u narednom periodu! :)  

Do idućeg javljanja, šaljem vam topli pozdrav! Vaša SimpyDeaVu :*













Sunglasses: RayBan 
Bracelet: Ops Object 
Shorts: Bershka
Espadrilles: Valentino

ALL PHOTOS BY: Milica Jovanović 

No comments:

Post a Comment