Странице

Sunday, September 6, 2015

Colors


Ćao dragi moji!
 Pre nego što se osvrnemo na nedelji post, želim da se zahvalim svima koji su mi pružili i koji mi pružaju podršku, i svakodnevno upućuju reči hvale. Moram priznati da mi to mnogo znači, i daje mi vetar u ledja da budem još bolja! Jedno veliko hvala, i očekujte u narednom periodu još bolje postove! No, da se osvrnem na današnje javljanje i outfit. Dakle reč je o kombinaciji koju smo fotkali još pre par nedelja, čak smo Milica i ja zaboravile na ovo, ali eto, kao pravi  tandem se dopunjujemo i uvek jedna drugu opominjemo na takve stvari. Tog sunčanog dana smo odlučile da islikamo dve kombinacije, ovo je jedna, a sledeća dolazi za par dana. Šorcevi su potpuni trend ovog leta, i mislim da svaka devojka ima bar jedan u svom gardaroberu. Na meni je C&A, i zaista sam ga celo leto slatko iznosala,  Mochino majica, i  Accessorize sandale/japanke, su upotpunile ovu kombinaciju, i idealno se stopile sa okolinom. Volim boje, jer letu daju posebnu čar i radost, tako da mi je ova majica totalno simpa. Kako Vam se dopada outfit?
Ako se po jutru dan poznaje, sunce se sprema da nas  napusti do idućeg leta,  vreme poćinje da  se menja, i  iskreno mislim da će većini koja je leti bežala od sunca biti jako žao kad krenu da budu robovi kišobrana. Živelo leto, more, talasi, sunce i uživanje!

Do idućeg javljanja, uživajte u današnjem danu! Vaša SimplyDeaVu :*

















Shorts: C&A Fashion
                                                                Shirt: Mochino
                                                                Sandals: Accessorize
Sunglasses: Ray Ban 
Cap: New Yorker Fashion

                                                    ALL PHOTOS BY: Milica Jovanović

No comments:

Post a Comment